Contactați-ne

Contactați-ne, suntem la dispoziția dvs.

Suntem la dispoziția dvs. privind întreaga gama de servicii MoneyGram, în orice moment. Fie că aveți o întrebare sau raportați o problemă, contactați serviciul clienți MoneyGram și vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Raportarea fraudei

Raportarea unei fraude online este facilă, pur și simplu utilizați formularul de mai jos, selectând „Raportare fraudă" din secțiunea verticală privind tipul de solicitare și furnizații detalii legate de incident. Dacă suspectați o fraudă în legătură cu o tranzacție care nu a fost încă primită, contactați Centrul nostru de asistență clienți la numărul 1-800-926-9400 pentru a anula tranzacția imediat.

Metode prin care ne puteți contacta

Pentru a ne ajuta la investigarea și soluționarea problemei dvs., furnizați următoarele informații atunci când ne contactați:

  • Numele și adresa dvs.
  • Numărul de telefon de contact pe timpul zilei
  • Intervalul orar în care doriți să fiți contactat
  • numărul de referință al tranzacției format din 8 cifre
  • Se solicită detaliile problemei și soluționarea  

Cum puteți raporta o problemă referitoare la un serviciu sau operațiune MoneyGram